Nos membres - Our peeps

Thursday, December 30, 2010

Quelques pages! - Few layouts

An English version will follow!

Bonjour les filles!

Très courte chronique ou je vous montre quelques pages que j'ai fait avec mes derniers achats chez Posh Design!

Une très jolie page que j'aime beaucoup! Avec des couleurs qui ne sont pas souvent employées pour Noël! Avec la collection Snow Day de Crate Paper. Donc ma page se nomme merci Père Noel.


Hi girls!

A short chronicle, I'll show a few layouts I've made with my stuff I've bought at Posh Design!

A nice layout, I really like It! With some unsual colors for Christmas times. With the Crate Paper collection; Snow Day. So my layout is called; Merci Père Noël (Thanks Santa!)





Ici c'est une collection un peu moins récente mais je ne l'avais pas utilisée encore. Fancy Pants Christmas Magic. Une page toute simple où j'essayais de faire passer un message à mon mari...

Here It's a older collection, I didn't used yet. Fancy Pants, Christmas Magic. A simple layout where I was trying to pass a message to my husband...



Passez de belles vacances!

Have a nice holidays girls!

Kim

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Design By Sour Apple Studio © All Rights Reserved.