Nos membres - Our peeps

Monday, December 13, 2010

Alter It Monday ~ Bodice Laced Mini-Album - Completed!

An English version will follow.

Bonjour à tous!

Je pense que je vais vous montrer ce qu'est devenu l'album que j'ai commencé la semaine passé dans la chronique: mini-album corset. Ça m'a pris un moment pour savoir ce que je voulais en faire mais finalement ça m'a frappé...

ÇA

Hi All!

I thought that I would show you what became of last week's Bodice Laced Mini-Album. It took me a moment to figure out what I wanted to create with it, but then it hit me...

THIS!

Un album Joie! (joy) J'ai utilisé une tonne de produits Prima du magasin et une fleur Sandylion. J'ai planifié d'y mettre les moments de joies que j'ai pris au hasard dans ma vie.

Merci d'avoir regardé et j'espère que vous aurez une semaine créative!

A Joy Album! I used a bunch of Prima goodies from the store and a Sandylion flower as well. I plan to record the moments of Joy that randomly happen in life.

Thanks for looking and I hope you have a creative week!


~Amy

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Design By Sour Apple Studio © All Rights Reserved.