Nos membres - Our peeps

Thursday, July 30, 2009

Thursdays with Kim

Bonjour les filles!

Ça va chez vous?

Cette semaine je vous montre une page que j'ai fait il y a un bout de temps mais que je n'avais pas eu le temps de commenter. C'est un nouveau style que j'essayais et aussi que j'évitais car je n'étais pas sure d'aimer. Pas du tout mon genre de page, bien que je trouvais celles des autres très belles!

Hi Girls!

How are you?

This week I want to show you a layout that I have made awhile back. It's a new style that I wanted to try and at the same time didn't want to try it because I was not sure that I would end up liking it. My personal style has more of a shabby chic touch to it, but I do enjoy looking at various other styles!

So...

C'est le style BD, ce style se caractérise principalement par des bulles de textes. Ici j'ai décidé de faire parler les monsieurs patates de mes enfants qui trainent toujours partout. Alors ils méritaient bien une page à eux. Ce sont les superbes papiers Sasafrass Lass que Nini m'avait envoyé, je les trouve tellement beaux et géniaux! Bref je suis bien contente de ma page finalement et je me promet de recommencer!

It's a comic book style layout, the key caracteristic of this style is the "bubble talk". Here, I decided to make my M. Potatoe Heads talk to eachother ljust ike how my kids talk to eachother while playing this game. (Life is always a mess with them! So I think they deserved a layout for themself) I used the amazing pattern paper from Sasafrass Lass that Nini sent me they are so beautiful and quite original! So, I'm I must admit that I'm really happy with the end result and I also promised myself to make another one!

Keep in touch girls!

Kim @ KlDezign

1 comment:

 

Blog Design By Sour Apple Studio © All Rights Reserved.