Nos membres - Our peeps

Thursday, July 23, 2009

Thursdays with Kim

Bonjour les filles! Oui je suis sur le tard un peu j'ai eu une journée pas mal remplie avec ma petite famille!

Vous saviez que j'ai été publié dans une revue? J'étais assez contente! Je n'avais pas le droit de la montrer temps et aussi longtemps que la revue ne serait pas sur les tablettes... Et devinez quoi?

Elle l'était aujourd'hui! Alors je vous la montre!

Ma page se nomme "Comme dans un rêve"; ce n'est pas moi avant que quelqu'un le demande! hihi C'est ma tante Chantal qui était tout simplement magnifique à son mariage!

Hi girls! I know I'm a quite late but I've had a busy day with my little familly!

Did you know I've been published in a magazine? I was so happy! I couldn't show my layout until the magazine will be on kiosque but guess what?

It was today! So I show you!

My layout' s name Comme un rêve (Like a dream); it'snt me before someone ask me! Lol It's my aunt Chantal who was absolutly beautiful at her wedding!

On se revoit la semaine prochaine!

See you next week!

4 comments:

  1. Congratulations. What a lovely layout.

    ReplyDelete
  2. Congrats Kim! I agree what a beautiful layout love the warm and elegant feel to it!

    ReplyDelete
  3. Oh my Kim... This is truly a stunning page! CONGRATS again on this amazing Toot; be sure to get a copy of the magazine!

    ReplyDelete

 

Blog Design By Sour Apple Studio © All Rights Reserved.